kind of crazy week, huuh?

Liten update.

Junibacken i fredags:
Helmysig dag! Åkt tåg, tunnelbana och buss en hel del till hans stora glädje eftersom han bara åker bil med sina föräldrar jämt. Trodde han skulle tycka det var superkul med Happy Meal men den där lilla killen har så svårt för att äta, eftersom att när man äter kan man ju inte prata. Och är det något han är bra på så är det att prata. Och flörta. Han är en riktig liten charmör. Sitter och blinkar med sina centimeterlånga ögonfransar. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, han kommer bli en riktig liten ladylover. Han kommer bli en liten heartbreaker.
Jag hade aldrig varit på junibacken. Alla som läst Astrid Lindgrens sagor måste dit och åka det där tåget. Det var så mysigt!

Juste, i torsdags sov jag ju på hotellet med Nea. Vi hade det mysigt och lugnt! (Ellel hul läla vän?)

I helgen har jag jobbat. Det har inte gått särskilt bra. Men helt ok. Igår sov jag mestadels. 13 timmar, sen hade vi en kind of fancy easterlunch här hemma. Eller fancy var väl o ta i men min mamma kan det där med maten. 
Sen sov jag 40 min till (?!) och jobbade till 22.30. 
Nu sitter jag här och försöker ta mig i kragen och ladda upp bilder jag har från kryssningen, junibacken och från lunchen idag. 
Ska jag orka... eller ska jag inte orka.
Kanske kollar ett gilmore avsnitt istället? Får nog bli bilder imorgon.
Jag har 11 avsnitt kvar, sen kan jag sluta leva i Stars hallow. 
Fatta vad chill livet är! Jag har en del saker som måste göras, men det har ju alla, alltid. Men jag är inte stressad. Känner mig inte stressad. Det känns bra. Det går bra nu! Lov=lycka!
Sen känner jag mig inte mindre glad av den här nyheten som väckte mig natten mellan fre-lör:

BIG NEWS EVERYONE:
Johanna och Samuel har blivit föräldrar.
William Obadja Englund föddes natten mellan fre-lör kl 00.43 
Jag åker kanske kanske upp redan på torsdag, får se. Hoppas! Har inte varit i Härnösand sen bröllopet i Juli. Har nog aldrig varit borta från den staden såhär länge förut. Sen vi flyttade.
Hoppas hoppas jag åker upp! Hursomhelst. Han är här nu. Han är frisk, kry och Johanna klarade förlossningen ypperligt bra. Utan bedövning och allt var över snabbt. 
=´) 


Söt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0