Cute

Inte lika bra som vanligt. Faktiskt. Men kul ibland.




Efter jobbet tränade jag, och eftersom hotellet är ett hotell med träningsprofil typ, så har vi lite sportiga kläder. Min tajta svarta tröja har en logga som det står : Get mov'in på och på baksidan står det: Life quality manager.
Vilket jag tycker är lite knäppt med tanke på att hälften av oss inte har någon utbildning när det gäller träning. Knäppt som sagt men när man är på gymmet iförd den här tröjan, vilket jag idag var tvungen eftersom jag glömde vanliga träningströjan, så är folk så otroligt trevliga mot en. Haha. 
Man får känna sig lite speciell. Där går man och tränar så gott det går, hoppas på att fettet inte skvalpar alltför mycket, och så tror de stackarna att jag är någon slags "Life quality manager". 
Kanske har de flesta förstått bluffen.

Ja, viktig information ni vet. Ville egentligen bara påpeka att jag tränade idag ;) Och jag var duktig. Körde bla 170 crunches på balansbollen. Hoppas det känns rejält imorgon. 
På fredag ska jag köra ett ordentligt konditionspass. Hatar att springa på löpbandet. Men jag hatar att springa ute i minusgrader ännu mer så måste köra på ett rent konditionspass i veckan nu om jag ska kunna springa ute i vår/sommar och har någorlunda kondition. Alltså måste jag bli vän med löpbandet igen. Det har ju gått bra i perioder. Styrka är bara så fruktansvärt mycket roligare...
Men jag ska banne mig kämpa på nu inför sommaren och hösten. 
Hur var det nu, onyttigheter EN dag i veckan. Och träning 3 ggr veckan. Ska fixa det. 

Till och börja med ska jag dricka vatten nu. Jag är törstig och jag vill ha vatten.
(Ärligt talat för att skölja ner de sista godisbitarna från påskägget... haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0