'Charlie bit me!!'

   Jag och min gravida kvinna. Johanna Elisabeth Englund, gift med Samuel Englund blir snart föräldrar. Den 11e April beräknas den lille ploppa ut. Med andra ord blir det en tripp upp till Härnösand i April. Känns underbart spännande och roligt! Hon ska bli mamma. Hajjar ni? Mamma Johanna. 
Jag tippar på att när brorsan får barn, kommer det kännas ungefär såhär.

Igår hade jag en bra dag, lunchade med Marta, köpte en ny bra jacka som är minst sagt behövlig då jag flyttar till Åre i höst (förmodligen) slutade alldeles för sent och blev sjukt glad när pappa hämtade mig. Vi gick och åt och väl hemma var jag så trött att jag knappt pluggade något.
Det sjuka är att jag inte känner mig stressad. Jag har mycket och göra, men nu är det mesta faktiskt gjort, men jag mår ändå bra. Jag känner mig glad. Efter praktiken och kittelfjäll känner jag mig som vanliga Sara igen. Grymt skönt!
Räknade precis ut att jag bara har 4 skoldagar kvar före en och en halv veckas ledighet från skolan!
Går nämligen bara i skolan måndag och tisdag nästa vecka. På tisdag kväll åker hela klassen på kryssning till Åbo och på torsdagförmiddagen är det intagningsprov för de små niorna som ska söka in på sveriges bästa skola (min för er som inte förstod det).
Jag complainar inte! Några inlämningar till, lite läxor hit o dit. Sen är det klart! På påsklovet ska jag inte plugga ett skit. Jag ska jobba. Träna. Sova. Äta. Träffa vänner. Vilken lyx!

Var på hemgrupp i kyrkan idag också, första gången på alltför länge. Jag mår så bra av alla där. Ni är betydelsefulla. Och jag är glad att jag fått lära känna er. Utan Korskyrkan skulle jag inte vara den jag är idag. Mitt liv hade varit så mycket mindre betydelsefullt än det är. 
Tackar gud för vissa personer jag mött under tiden på gymnasiet som gjort att jag hållt mig någorlunda i skinnet. 
Utförligare beskrivning en annan gång kanske? Lite för personligt att skriva på bloggen. Men mina vänner, jag älskar och uppskattar er alla! Mer än ni tror.

Haha, den här var väl himla söt... fick mig att flina lite extra ikväll i alla fall


hahaha, vadå brist på vettiga saker att göra. Min humor till hundra procent i alla fall. Hur kul tycker ni det är på en skala 1-10? 

 


Godnatt people! Imorgon väntar sånglektion, sångensemble, träning, och en ledig torsdagkväll! Inget barnvakteri. Skönt. Ska plugga lite, laga middag och chilla =) 

Kommentarer
Postat av: unnan

haha, lilla charlie.. :P

2008-03-12 @ 23:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0