Barn. Ikea.

  

Enda bilderna som ville laddas upp nu. Facebook är något smidigare när det gäller att ladda upp bilder. Blogg suger ju! Hmprf. I alla fall så ska jag till Mikael och Blondie (hunden) snart. Magda fyller år så dom ska ut och ha trevligt. Med andra ord tjänar jag pengar! catchiing. Jag complainar icke. En femhundring blir det kanske tom. 
Eftersom jag jobbade igår blir det lite extra pengar där med. Kan med andra ord börja spara inför hösten och kanske tom köpa lite vårkläder. Yey.
Visst är han söt? Min lilla favoritkille. Har man problem att fånga upp en normal som är ca 15 år äldre får det duga med de små under tiden. 
Till höger har vi Ari (vän till familjen som jag känt sen jag föddes) och Alicia, 6 månader gammal. Är hon inte sjukt söt? Hon ser liksom ut som en docka. Och det där håret, haha. 
Två bilder på två ungar. Vad händer med mig egentligen. Jag har alltid gillat barn, men jag tycker de är sjukt irriterande också. Men nej, jag gillar dom mer än vad jag irriterar mig på dom. Dom är mer söta än jobbiga. Oftast. 

Promenad på 45 min. Duktigt. Sen vad jag åt efter det behöver vi inte prata om. Ikväll blir det nyttig mat i alla fall.
Imorgonefter gymmet ska jag till Ikea. Hoppas jag. För jag ska äntligen fixa till mitt rum. Lite smådetaljer. Fixa med foton och ramar, nytt överkast och kuddar till sängen, rensa bort onödiga grejer, fixa något mysigt till fönsterbrädan. Ja, ni hajjar. Det ska bli bra det här.  Har inte varit på Ikea på länge, jag gillar Ikea. Förhoppningsvis följer mamma eller pappa med, kanske Miriam också. Dom är duktiga på att inreda alla 3 och har samma smak som mig.
Kanoners. 

bajs i byxan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0