Studenten närmar sig..

Har varit dålig på att uppdatera, är så mycket som händer nu. Efter studenten på tisdag blir jag nog lite aktivare.

Jag har bland annat:
haft klasskonsert, sjöng "In a manner of speaking". Gick bra!
haft en till konsert, sjöng "Hedonism" med Skunk Anasie, gick väldigt dåligt
vart ute med klassen, tappade bort min väska som jag sedan hittade
varit med i en musikal som en kille på min skola regisserat, på Boulevardteatern i Sthlm
solat och därmed blivit brun, jag är lycklig
insett att jag verkligen är gräsallergiker och att jag får fula röda prickar som kliar
shoppat för mycket, och gjort av med för mycket pengar i allmänhet (lön+skatteåterbäring+lite andra pengar trillade in på kontot) fast ja har en del kvar, och så ska det förbli
varit på en del mottagningar och utspring, då väldigt många vänner tagit studenten!
spillt cola på Lambretta som kollade på musikalföreställningen
varit sexig i en korsett (musikalens fel, än en gång)

Jag har inte:
städat mitt rum
fixat bankgrejer


Några bilder från en dag med Unn kanske?





Unn leker Björne.
Och så lite snigel på det kanske.. äh det är internt.


STUDENTEN på tisdag!

Nu ska jag städa mitt rum. Det behövs...och är ett måste då det trillar in 48 pers på tisdag.


Kommentarer
Postat av: cirla

klassy brud!

hoppas musikkalen gick bra tjejen! jag skulle kolla men var ute på cawholm då så det blev liiite svårt ;)

härligt att höra solen skiner för dig med :) men gräsallergiker ska du ju inte vara! skönt med vinter, eller hur? ;P

2008-06-08 @ 20:13:59
URL: http://cirla.qaw.se
Postat av: björne

haha, ful bild på björne!!

2008-06-08 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0