Student+ nytt jobb

Jag har tagit studenten =) Yesyesyes. Utan överdrift var det en av de bästa dagarna i mitt liv.
Ett stort tack till alla vänner, min familj, släktingar och min före detta klass. 
50 personer kom på den lyckade mottagningen, som förutom all blåst var perfekt. Jag fick oväntat mycket pengar, fina blommor, smycken, glas mm. Flaket var SJUKT kul. Ni som är vänner med mig på facebook ser ju alla underbara bilder där. Men lägger upp några här, kommer fler senare.


familjen, lite släktingar och Kungsängen pojkarna kom till utspringet


efter flaket (fick självklart duscha o fixa mig, stank verkligen och såg ut som skit haha) kunde mottagningen börja!
Checka in naglarna, I like it. Inte alltför ofta man har så snygga naglar... Xue: 'Har du sånnadär plastnaglar på dig igen?!' har haft det EN gång när jag råkade sitta barnvakt åt hene för över ett år sen.

Kajsa, jag, Evelina och Unn



kusinerna Jesper och Xue

och Avslutningsvis för denna gång... my woman and moi





Jag var ledig igår och idag började jag jobba inom hemtjänsten i Solna/Sundbyberg. Det har varit en dag med mycket information och mycket att ta in. Träffade några kunder och några var riktigt mysiga. Men alla är vi ju olika och alla gamlingar är inte alltför lätta att hantera. Har insett idag att det här verkligen kommer vara en bra erfarenhet för mig. Kommer vara tvungen att göra en del jag alltid sagt att jag aldrig ska göra... haha.

Nu ska jag sova, det vart e spontan utgång med Ante, Erkki, Emil och Natta igår. Träffade även Rebecka och Emmy. Var roligt att hänga med killarna lite, men efter att ha gått upp 7 i morse är jag inte nådigt trött nu.. ung och dum passar väl in som beskrivning på gårdagen. Men det är ju kul o 'dansa'. 
Taxi hem 2 dagar i rad är väl i och för sig inge halleluja moment.. men jag prutade igår, haha. Fattar inte riktigt hur jag lyckades...eller snarare varför han stannade taxametern för jag klagade på att "det var minsann billigare igår". Aja, det complainar vi inte på!

Men men, nu blir det sängen! Imorgon väntar begravning... ska sjunga "Du omsluter mig". Det blir sorgligt, förmodligen mindre bra men jag ska verkligen försöka att hålla tårarna tillbaka och gör det här bra för deras skull. 

Godnatt folket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0