Skärgården

Så var semestern igång. I fredags började den bra med grillning hos Ante. Kvällen fortsatte senare på natten med Camilla på ett hemligt ställe jag inte tänker prata om här. Haha!
Kul kväll i alla fall. Förutom att jag försov mig. Rätt rejält. Tack och lov fick jag skjuts hem så jag hann träffa Lina och Mattias för att åka ut til saltsöbaden där vi tog en skärgårdsfärja. Familjen plockade upp oss och igår kväll kom hem vi hem. Otroligt mysig och bra helg, kan inte bli annat med vädret. 
Ska snart träna, sen ska jag träffa Nea lite (min lilla kvinna är inte så liten längre, hon fyller 19 idag) och senare i eftermiddag/kväll åker jag och bror ut till båten igen. Ska vara där till på fredag tror jag, kanske torsdag. I värsta fall om det blir hemskt väder kommer jag hem redan på onsdag. Ett par dagar i alla fall, den som lever får se..

Jag diskade häromdagen på båten. Jag tappade en japansk kökskniv. I vattnet. Den sjönk. Som en sten ungefär. Det var inte så bra. Jag är inte så duktig av mig på det där med båtliv. Jag glassar mest i solen om jag får välja själv... sover lite. Lyssnar på det kluckande vattnet. 
Och får panik över allt jag verkligen borde göra. Hoppas verkligen att jag under de här dagarna kan varva ner lite. Nu är jag ledig och det är jag värd. Måste printa in det i mitt lilla huvud.

Så ha en härlig vecka gott folk, mobilen når man mig alltid på (klarar tyvärr inte att stänga av den...) och jag blir glad om ni ringer! Unnan, jag förväntar mig MINST ett samtal i veckan. Bara så du vet. Tror att nån i familjen har comviq...

Några bilder från helgen.

1. Kaptenen pappa Harry och jag
2. jag och lina (jag med extremt stort blåmärke på låret)
3. jag och mitt lilla barn
4. än en gång jag och mitt lilla barn, jag var rätt kass på att ro. Men nog funkade det
5. En liten sköning med föräldrar var med ut en dag. Alicia, är hon inte helt underbar?





Kommentarer
Postat av: unnan

jorå nu jobbar jag inte så mkt i veckan, så då kommer jag kunna tänka på nåt annat igen och ringa, men det där med mobil är inte så billigt!!

2008-07-28 @ 11:05:39
Postat av: Cirla

vad borde du göra? om jag får ge dig ett tipps.. =) : ta emot frid och kärlek. sen kommer du vilja göra bra saker för dig själv och andra. men njut du av båtlivet, det skulle jag =) sötsara

2008-07-30 @ 21:46:12
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0