nothing works

Datorn är mysko. Brorsan gjorde något med den, och nu är det vanlig windoms ni vet. Så jag hittar inte nåt, inga bilder ingenting. Och internet är lite småknas. Allt funkar inte. Hm. Och han är i skärgården, men på söndag fixas det väl... jag som tog bilder till ett inlägg i fredags tom! Himla ambitiöst måste jag säga! Så går det inte ens att lägga upp... hmprf.

Fredagen var som sagt väldigt chillig, sov, sprang en mil, kollade på tv och åt massa skit.
I lördags städade jag, handlade och lagade mat till några vänner som kom över på middag. Sen vart det utgång, Huset (för ovanlighetens skull...) med Nea, de andra drog tidigt men lite kungsängenfolk kom så det var skoj! Emil, Tim mfl.
Nu i veckan har jag mest jobbat, jobbade 13 timmar i måndags, i tisdags var det Maddes möhippa och igår gjorde jag massa tråksaker som tex laga mat (Clair, du skulle vara stolt över mig nu. Mycket vegetariskt!).
Jag bara diskar, städar, tvättar och lagat mat känns det som. Inte kul och vara själv hemma.
Gör ju precis samma saker på jobbet så är väl därför det känns så...

Igår sprang jag en mil igen, så underbart skönt. De sista kilometrarna hade jag dock sjukt ont i låren. Träningsvärk gissar jag eftersom jag cyklar så mycket om dagarna på jobbet.
Så träningen går bra, det gör det. Det tråkiga är att jag går inte ner något i vikt, snarare har jag gått upp 1,5 kg! Tjenare muskler I hope?! Måste sluta med sötsaker eller något kanske..? Äter ju rätt så nyttigt och regelbundet så borde inte vara maten... sötsaker en dag i veckan borde jag hålla mig till. Gör förmodligen lite skillnad.

Nu ska jag till stan för att träffa Ante och Jacob!
Imorgon efter jobbet ska jag til kungsängen för grillfest, sen åker jag till skärgården. Kommer hem sön-mån, sen bär det av några dagar igen med båten, för vet ni vaaaaad? Imorgon får jag semester!!!!!!!!!!!! 2 veckor! Sen jobbar jag 4 dagar och sen är jag ledig igen! LYCKA.



Kommentarer
Postat av: Cirla

men sara så.. varför bryr du dej om du går upp eller ner i vikt? huvudsaken är väl att du mår bra och trivs med din kropp som den är, att allt fungerar.. det låter som om det både är muskler, för springer man så bra som du gör nu så är det det, och så lite godis på det. men det visar ju bara att du kan njuta av livet, och det är bra =) glad jag blev att du lagade vego =D du är så duktig! kram kram

2008-07-30 @ 21:41:38
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0