Världens härligaste människa

Jag har haft en kanonbra dag på jobbet. Helt sjukt bra dag. Jag har lärt mig mer under dagens pass än vad jag lärt mig de andra dagarna tillsammans.
Orsaken: 
En italienare.
Haha, nej men att han är italiensk gör ju saken lite roligare. Hur trevlig som helst, pratglad, utåtriktad och social (värre än mig för er som känner mig) smart och rolig! Han har gått igenom mycket bra grejer med programmet vi använder på hotellet och gett mig positivt kritik hela dagen. "Det var länge sen jag lärde någon något såhär snabbt, du snappar ju allt jättefort! Jag är stolt!"
DET var precis det ja behövde höra för att lita på att jag kommer klara det här nu. 
Han pluggar sista året på handels och är rolig och charmig som få. Och det bästa är att det finns en till. Det finns en till!!! Och honom jobbar jag med på lördag. Han är inte italiensk, men lika trevlig och härlig. Och det absolut bästa med dessa två är som sagt att de lär mig, mycket. De är intresserade av att lära ut och de kan lära ut på ett bra sätt.
Vilket är precis vad man behöver som ny.

Kollade runt idag på alla olika rum och så, det är superfräscht! Om några veckor ska jag och en kompis bo en natt på hotellet. Jag får "provbo" för att sedan göra en utvärdering om vad jag tyckte. Som om man tackar nej till det... finns verkligen fina rum! Så, flörta med mig vänner ;) (jag gillar massage)
haha närå, det är nog redan klappat och klart vem det blir!

Nu ska jag faktiskt se en film som går på tv, sen ska jag soooova. Imorgon har vi studiedag, vilket faktiskt betyder studiedag för min del. Pyser hem till Evelina och börjar plugga inför vårat stora prov i rel b. Men som sagt, först en lång natt. Sov btw 11 timmar natten till idag, jag kände mig som en ny människa när jag gick till jobbet. Det behövdes verkligen efter dessa dagar med så sjukt lite sömn. Men nu är jag back on track.
Heippa (tack Clair för kommentarerna, ingen annan bryr sig, haha)

Kommentarer
Postat av: Unnan

okej, ska väl börja kommentera lite då!! kul med jobbet och övernattningen!! får alla som börjar jobba där det, eller har de märkt av ditt beroende av hotell?! :)

2008-01-14 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0