tha church

Efter skolan var jag och fikade med unn på "Jacob´s café" haha, lite roligt namn. Till och med med c, den du Jacob!
Låg jättenära kyrkan, fast har aldrig vart där förut. Modernt och fräscht.
Det var så mysigt, vi hade så kallad hemgrupp. Ses en gång i veckan, onsdagar ca 17-18.30 och pratar om hur livet känns, hur vi mår och så, och om funderingar gällande bibeln, tro osv. Jättemysigt verkligen. Har haft svårt att va med på senaste tiden men ska skärpa mig nu, man mår så bra! 
Sen skulle jag plugga.. men av någon anledning fastnade jag i luren med malin över en timme, och detsamma igår fast med nea och unn. Jag måste sluta prata i telefon. Fast det är ju viktigare med vänner än prov och inlämningar, right?
Nu ska jag i alla fall ta tag i en grej som ska vara inne imorgon! Ska nästan bara renskriva så det går fort. 
Mycket kul och berätta va?

Unnan har sin projektkonsert imorgon och jag ska vara med och köra, så länkar till den låten. Fin och söt låt!
Och med mig som står och ylar bredvid kan det ju inte bli annat än bra ;)
http://www.youtube.com/watch?v=JJafNoROPZc

Just det. Måste ringa Sofia! Åh vad kul o prata med henne, var evigheter sen!
Aja, jag hinner sova 8 timmar troligtvis... hm. Får räcka.
HEIPPA




Kommentarer
Postat av: cirla

uj vilka fullproppade liv vi lever. så himla svårt att prioritera rätt - right? hoppas du får sova gott inatt :)

2008-01-16 @ 22:40:05
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0