livsglädje

stress, press och lite mer stress...

Slutade 16.40, pluggade från 17.30 till 20.00. Har minst 45 min plugg kvar.
Och då är jag inte redo inför seminariet imorgon..
men det får gå som det går. Jag ORKAR inte läsa allt en gång till.
Hoppas på att det funkar att vara hemma en dag från skolan. Måste sova. Kolla på tv. Inte göra något. Bara sitta. Inte tänka plugg. Inte ha så höga förväntningar på mig själv.
Himla skit.

Det gick skit på invalet idag, jag sjöng inte i närheten av bra och sceniskt var det nästintill en katastrof.
Gitarren gick super, läraren var glad och tyckte jag gjort läxan utmärkt, dessutom sa han att jag har väldigt bra gehör, ovanligt bra för att ha det som bi-instrument.
Det kändes bra. Bubblade till inombords av att få lite positiv kritik. 
För det man får höra dagarna i ända, vart man är, är hur man kan förbättras, vad man ska jobba på. Allt jag gör kritiseras på ett eller annat sätt. Sen står väl jag själv för en stor del av kritiken också. 
Rel b provet hade gått rätt bra, och provet i rel a idag kändes ok. Förhoppningsvis blir betyget bra där med. Då får man igen lite för allt pluggande, skulle inte kännas helt fel =)

Nu har jag varit alldeles för personlig. Var tvungen att få ur mig lite. 
Jag fick en tröja av mamma idag förresten, som hon köpte i helgen när de var bortresta. Materiella ting behövs ibland. Den var grön. Jag har inte mycket gröna kläder, har jag något överhuvudtaget? Men det spelar mindre roll. Den här var rätt fin och det var världens bästa mamma som köpt den. Tänk att klara sig utan min familj i höst... hur ska det gå. 

Man börjar bli vuxen.

Kommentarer
Postat av: cirla

då var vi två som katastrofade på invalet. ärligt talat är jag avundsjuk på att du orkar plugga så mycket, du är värd massa dagar framför tvn utan det där plugget, och så massa bra betyg :)

2008-01-28 @ 21:38:18
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0