hmprf

sämsta dagen på länge. Så jag kör på ett lika roligt och uppmuntrande inlägg som igår.
Seminariet gick skit. Ärligt talat. Fixade det inte. klart jag fixade ett betyg. Men hejsan hoppsan, inge mvg här heller. Jag SKA ha mvg i det ämnet. Men just nu funkar det inte.
Jag kan inte plugga mer på ett tag nu, det är stopp. Totalt stopp.
Imorgon ska jag göra en liten skitsak i eng.b, de två andra uppsatserna får faktiskt vänta till sista praktikveckan. 
Imorgon ska jag inte till skolan överhuvudtaget.
Svenskan kan man jobba på hemma.
Projekttiden ska jag använda till att laga indisk mat med Evelina (det är en del av vårat projekt)
Eng c ska jag göra "på bibilioteket".
IN my ass att jag ska... ska sitta hemma och tycka synd om mig själv. (Vilket inte kommer gå nå vidare, kommer sluta med att jag sitter på biblioteket ändå, haha)

Imorgon kväll ska jag ut och äta med mina kungsängen pojkar. Tim har fyllt 18 och Emil 19. Sen blir det Stand up på Norra brunn, om jag har råd vill säga. Hur som helst ska det bli så skönt att hänga med dom man inte träffar varje dag.
Så morgondagen blir najs. Riktigt najs.

Lika vackert varje gång...:http://www.youtube.com/watch?v=5ajQMXSBB10

Pick me. Choose me. Love me. 


Kommentarer
Postat av: cirla

synd ja inte va killen i ditt liv för då hade du fått mig lätt ;P nej men ta hand om dig vännen :)

2008-01-29 @ 20:29:21
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0