gift och ogift

Hon till vänster, hon är gift och så upptagen man kan bli.
Hon till höger, hon är ogift.

 

Men.... det finns alltid ett men....

Imorgon är min första dag som receptionist på hotellet!!! 8 timmar, ska lära mig bokningsprogrammet och vad mer som händer vet jag inte. Hoppas att det går bra och att det är roligt.
Johanna åker hem imorgon, och det är sista gången jag ser henne utan bebisen. I April är det dags. Det känns som att ens syrra ska ha barn ungefär, en syrra som bor 50 mil bort tyvärr. Det ska bli spännande, allt med deras liv o allt med bebisen, så tråkigt att jag inte kan vara delaktig mer bara.
Slut med babbel, mer popcorn, tv och prat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0