Do ypu want to touch...

ME... do yoy want to touch ME
yeah, there, yeah

haha. Jag ska sjunga en låt där refrängen går så. Hett va?
Den är faktiskt rätt skön, annars skulle jag inte sjungad en. Rätt rockig låt, lite punkkänsla får man lov o säga, o jag får ta i lite och det är en rätt meningslös text vilket gör det hela lite roligt. 

http://youtube.com/watch?v=eHvm88yVvNQ&feature=related

Föreställningarna igår gick bra, vi har en skola med mycket talanger!

Idag var det kort skoldag, älskar som sagt torsdagar och sen gymmade jag en timme, känns oerhört skönt att ha kommit igång igen. Man mår bra av styrketräning! roligare än motionsträning också.
Plugga var det ja! Inlämningar hit och dit och religionsprov imorgon... och ett till lika stort på måndag. Men nu måste jag fokusera på det som är imorgon. 
Mamma och pappa är på väg till Helsingfors och ska vara där med vänner över helgen. Åh vad jag längtar till nästa helg när jag bara ska ha kul och inte plugga ett skit. Inte ens jobba faktiskt! Första gången på ett tag. Sen nästa söndag åker ju jag till Helsingfors för praktik i 2 veckor. Biljetten är bokad och klar...! Ska bli skönt och komma iväg lite- igen.

En tanke till min vän Malin, som brutit benet och ligger på sös! Så kan det gå när man ska hålla på med gymnastik hipp som happ ;) 

Kommentarer
Postat av: cirla

men du, jag fick inte alls någon kommentar :( eller var det av ett tidigt inlägg? för jag får inte kommentarer i mailen som på blogg.se.. jaja
Hoppas du får en trevlig helg :D

2008-01-25 @ 17:05:44
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0