Björn Gustavsson

Jag såg honom live, igår kväll på Norra Brunn.
Min och Evelinas indiska mat blev kanon, kan ju inte bli mycket annat när vi är i farten. Sedan hämtade jag lillkvinnan från dagis och hookade sen up med Ante, Emil, Tim, Viktor och Martin. Tim och Emil har fyllt 18 respektive 19 år. Så det blev käk på en kina restaurang (jag mådde rätt dåligt i natt och i morse men nu är jag back on track) och sedan stand up comedy på Norra Brunn.
Jag visste inte att Björn skulle dit.
Men där var han. 
Han ser så oskyldigt söt ut. De där blonda hårlockarna! Mama.
Fast han ser ju verkligen ut som en liten unge i en vuxen mans kropp. Haha.
Aja, kul att ha sett honom i alla fall.
Trevlig kväll med killarna. Träffar dom så sällan så kul att få hänga med dom lite. 

Gick inte till skolan idag av olika anledningar, ska snart till jobbet för att prata lite med chefen om några småsaker och sedan ska jag köra ett pass på gymmet. Sen bär det av till Älta för att checka in Malins förmodligen asnajsiga gips.
Ikväll borde man plugga... borde.
Men orken är bortblåst! Det får tas igen när jag kommer hem från andra sidan Östersjön.

Förresten så drömde jag i natt att jag var ännu sämre på att åka snowboard än vad jag egentligen är. Var det en pik eller något kanske? 

Fin låt. Mysig. Sorglig. Vacker. http://www.youtube.com/watch?v=-x5cnSn1XMk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0