Amanda Jensen är Inte fantastisk

Amanda Jensen- Do you love me
http://www.youtube.com/watch?v=qjPGxGaeah4&eurl=http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.13457

Ja jag fattar då verkligen inte grejen. Tycker det är rent ut sagt jobbigt att lyssna på. Har flera klasskompisar som klår henne (enligt mig iof men ändå). Visst, hon har egen stil och Egen röst. Skön stil till och med, men rösten är nog verkligen en smakfråga. Sen kan man inte bortse från det faktum att hon inte träffar alla toner, säg en låt hon sjunger helt rent?
Men frän det verkar hon vara =) och utstrålning och scennärvaro tycker jag också hon är. Men fantastisk? Tvek.

Dagen började mindre bra, somnade inte före halv 3-3... vet inte vad som händer med mig, brukar ha lätt att somna? Ikväll går det förhoppningsvis bättre!

Min lilla älskling som får följa med mig överallt nuförtiden är min IPod. Jag älskar den! Fick in-ear hörlurar i julklapp också så nu kan jag lyssna på riktigt. Jag har nämligen för små öron "hål"? haha, de vanliga snäckorna ramlar bara ur.
På baksidan har jag ingraverat: Faith and hope

hade ca 5 min på mig att bestämma mig för vad det skulle stå och något ville jag ha. Lite klyshigt kanske but I like it.
Nu ska jag öva på gitarrläxan, plugga projekt och religion om jag hinner, prata telefon såklart och lyssna på låten jag förmodligen ska börja med på sånglektionerna. Kl 9 tänkte jag vara nördig nog och ta mig en titt på Gynnings nya program. Skön icke ansträngande avslutning på kvällen

Btw.... fick veta idag att Sydafrika förmodligen inte blir av =( det känns verkligen jättetråkigt, hade sett fram emot det. En liten gnutta hopp finns kvar men vågar inte hoppas för mycket.

Kommentarer
Postat av: cirla

hoppas du får mycket sömn inatt! sötboll

2008-01-15 @ 23:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0