Våldtäktsförsök

Kvällen blev rolig! Det var otroligt kul att träffa killarna och Nea. Fick träffa några gamla klasskompisar och jag var glad hela kvällen! Riktigt lyckat. Var så skönt att bara hänga med folk man tycker om som man inte träffat på ett tag och det var grymt kul att vi var så många. Lilla Tim får äntligen gå ut i vuxenvärlden! Som han längtat också.

Det mindre roliga med kvällen var att Nea blev utsatt för ett våldtäcktsförsök på väg hem. Hon bor i Sundbyberg, jättenära stationen och var ca 50 m hemifrån då en man grep tag i henne. Tack och lov blev hon helt tokig och lyckades ta sig loss genom att bita honom, slå, sparka, skrika och riva. 
Så jag ska inte vara hemma ikväll som planerat utan åka till henne och vi ska hyra film och bara mysa. Min lilla Nea... jag är så glad att hon lyckades ta sig loss. 
Vilka psykstörda människor det finns. Jag vet en som blivit våldtagen vars liv blev mer eller mindre förstört efter det och ett våldtäcktsförsök mår man nog inge vidare av heller...  usch.

Folk ska på premiären till sthlms nya nattklubb ikväll, och jag bangar verkligen. Det är kul att gå ut, men inte så himla ofta och jag åker ju imorgon.. vill ta en lugn kväll.

Ha två toppenveckor nu alla läsare (som fortfarande är dåliga på att kommentera...) 


Kommentarer
Postat av: cirla

jag är inte dålig på att kommentera så alltså önskar du mig inte toppenveckor..?! ;P

nä men seriöst: ha så roligt nu! Because you´re worth it!

2008-02-03 @ 17:01:42
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0