skitskitskit

Ni vet att man ibland har sånna där bilder på vänner/familj som man blir glad bara av att kolla på? Min kamera är ju heelt full med över 400 bilder (pga den borttappade kamerasladden) och jag tänkte radera några bilder för att kunna ta några sista här imorgon. Då råkade jag raderna en bild.
En av de bilderna jag absolut NTE ville skulle försvinna. Ni vet en såndär PERFEKT bild som det bara finns En av. Plus några andra....
JÄTTEKUL. Vad glad jag är nu! JIPPIE.
Och nej, jag kan inte låta bli att vara bitter över alla små kärlekspar som sitter på någon mysig restaurang för att sedan gå hem och mysa i soffan.
Men jag är Glad för Er skull.
Det är jag faktiskt.
Men lite får väl man klaga när man inte ens har kramat mamma eller en god vän..
Kärlek är trots allt det viktigaste och bästa som finns.

För att muntra upp mig lite:
Glad blir jag när tänker på min fina storebror...
Tycker ni att vi är lika förresten? Råder delade meningar om det men det är en vanlig kommentar.

image39

.. och på underbara lillkvinnan Xue (kusin som jag sitter barnvakt åt mycket)
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0