nostalgitripp

1. Jag någonstans i södra Sverige, Philips landställe.
2. Jag en morgon på rivieran, Beziérs
3. Utsikten från släktingarnas stuga i karelen, norra Finland
4. Emanuel och jag på liseberg
5. Micke, storebror
6. Johannes och jag, minigolf under pingsthelgen då vi var på Philips landställe
7. Jag på fest, efter att ha badat i poolen (aka "The blair with project" picture)
8. Jag, Miriam och Johannes, också från helgen på Philips landställe
9. Jag och Helene på väg hem från Göteborg. Hon har precis flyttat till Australien för ett helt år
10. Mitt rum
11. Daniel och Philip på Johannas studentmottagning
12. Malin, jag och Jacob på min 18-årsdag
13.Stigsjö, Brunne, Härnösand. På andra sidan sjön bodde jag förut
14. Lina, Albin och Unnan. Utekväll i somras
15. Världens sötaste Nea
16. Mamma och Micke på Grand hotel
17. Kajsa och Jens, på min 18-årsdag
18. Jag med min longboard
19. jag på balen i 9an!
20. Jag och Nea på fest
21. Unnan, Albin och jag. Frankrike bilden.




Eftersom nya sladden till kameran ej är köpt ännu och jag inte kommr köpa den förrän nästa vecka, tidigast, så kollade jag igenom bilddagboken och kunde inte låta bli att samla ihop ett litet kollage med mestadels bilder från sommaren 2007. Väldigt lite med tanke på alla bilder jag har från sommaren, men aja, livar upp bloggen lite i alla fall =)


Idag var jag som sagt ledig, har varit i stan med Ansku och fikat, kollat runt i massa affärer. Sedan träffade jag även gammelfaster!
Imorgon ska jag vara med musikklassen igen, sen ska jag bort på middag! (50 m ungefär)
På torsdag blir det städning. På fredag åker jag hem! På lördag morgon är jag hemma.
Vilken bild är skönast?

Kommentarer
Postat av: Drille

din vän nea va ju söt ;).
kul o äntligen få se en liten bild från ditt rum med "väggen" hoppas du har det kul där uppe.

kram från drille !!

2008-02-12 @ 23:06:20
URL: http://moog.blogg.se/
Postat av: unnan

frankrikebilden är ju den bästa...:P saknar helene, ett år är för länge!! saknar dig också för den delen! =)

2008-02-12 @ 23:22:35
Postat av: Sara

och jag saknar dig med Unnan!

2008-02-14 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0