Näst sista kvällen

...sen är jag hemma!
Var på en mycket trevlig middag hos Anneli och Matti. De har en helskön kille på 14 år, verkar vara grym på trummor. Sen kom även Joonas (han som skulle gifta sig med mig) med fästmö (som sagt, gick itne som planerat) och även ett par som jobbar här. God mat också! Tog för en gångs skull några bilder så dom kommer upp sen..
Nu sitter jag och spelar poker med några killar, elelr spelar o spelar... sitter mest o kollar på för jag fattar noll. Haha, försökte lära mig det där en gång förut men viktor och dom andra lackade för dom tyckte att jag skulle förstå allt efter 2 min. Vilket jag såklart inte gjorde så jag blev utesluten ur spelet rätt fort.
Så, jag börjar med andra ord trivas när jag snart ska åka hem... det var sant det som dom säger om att finnar tar lite längre tid på sig att lära känna folk. Dom suger på att småprata. Men hey, sitter här med fyra trevliga killar som faktiskt frågade Mig om jag ville vara med. Haha. Känns som när man var liten.
3 av dom är ruskigt söta också, just for your information.
(Nu känns det ännu mer som när man var liten)
HEIPPA!

ROSS PLAYS KEYBOARD (voff, voff..!!)
http://youtube.com/watch?v=yLa8Br569gA&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0