mikä perjantai...

image17

Anna, Lisa, jag, Unnan och Persson
Har lagt upp den här tidigare jag vet. Saknar min klass bara! Så en bild på några från klassen skadar ju inte. Det här var efter Kajsas middag i höstas, utgång i stan. Mycket skönt folk, förutom ett litet tjaffs (jobbiga män) och en sugig karokesång framförd av mig var kvällen lyckad.

Jag gick ut och sprang en runda här bland alla fina hus (Kaunianen är motsvarigheten till Djursholm typ) i 25-30 min. Det gick förvånansvärt bra och jag tror att timmarna i gymmet gett lite resultat ändå, det roliga var att jag köpte chips efteråt, och gick sedan tillbaka till rummet och läste och proppade i mig det. Haha, fick nog i mig fler kalorier än jag gjorde av med...
Seriöst får jag snart tuppjuck! Har under kvällens gång kommit fram till att en fredagkväll utan att träffa folket eller käka en god middag SUGER BALLE. Ja det är bra för mig och ta det lugnt, men vad skönt det ska bli att komma hem om en vecka och köra på det vanliga.
Morgondagen blir dock rolig =D den kommande veckan med förhoppningsvis. (föregående inlägg)

Jag har kommit till nivä nio på det där spelet på Ipoden nu, bara så ni vet hur uttråkad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0