Hemma!

Prästen frågade barnen:
- Vad är det som är litet, brunt & lurvigt, med en lång tjock svans & hoppar omkring i träden?
En liten pojke svarade:
- Om det hade varit någon annan som hade frågat hade jag sagt en ekorre men eftersom det är du som frågar så är det säkert Jesus.

Kvällen på båten kan sammanfattas såhär:
Jag, två tanter som inte gillade varandra men älskade mig i samma hytt, plus Robin (amerikansk tjej, från California). 
Två heta italienare+ supertrevlig tjej från Australien. Alla tre pluggar juridik i Uppsala.

Behöver jag säga mer än att jag hade en rolig kväll?

Robin är alltså från Amerika, California, San Diego. Hon pluggar mode i New York och är utbytesstudent i Milano (Italien) fram till sommaren. Hon har lov och reste själv till Finland en vecka, är i Sthlm några dagar och åker på måndag till Paris för att träffa klasskamrater och gå på någon flashig modegrej. 
Hon kommer på middag till oss imorgon! Verkligen jättetrevlig. Så jag har inte bara övat på finskan utan engelskan också =) hon var förvånad att jag pratade så bra engelska trots att jag aldrig bott i England eller något engelsktspråkigt land. Bra kick för självförtroendet! 

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ska tänka på det, har dock inga planer att starta eget (som tur e) :D

2008-02-16 @ 17:12:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0