död kvinnas gamla räkningar

http://www.znapmusic.com/kristoffer

Min lilla kusin, som inte är så liten längre, har börjat rappa en hel del. Alla låtar som han lagt upp där har han gjort själv hemma.
Kan inget om rap, men nog blir man lite stolt! Lilla krille har gått och blivit stor!
Texterna är fängslande i alla fall, om man orkar lyssna ;)
En av mina favoriter är "Förlåt". 
Haha, fräsig bild va?!

image34

Idag har jag städat bort en bortgången kvinnas räkningar, foton m.m. Sorgligt på något sätt, hon verkade vara en fin människa. Om man nu kan säga så fast man aldrig träffat människan eller hört nåt om denne? Haha.
Kort dag idag, skönt! Ska ta en joggingtur nu om jag inte somnar innan, är helt död! Hade för första gången under min vistelse här svårt att somna. Så ska sova innan kvällsmaten, sen ska jag till stan och träffa Tuomas. Vi ska på bio! Blir nog en trevlig kväll. Skönt att få umgås med någon i ens egen ålder =)
Pratar med tanter dagarna i ända, eller tanter o tanter, men äldre kvinnor. Trevligt det med, men ja ni hajjar galoppen.

Vad gör ni denna måndagkväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0