älska hotell

Trött! Efter jobbet (praktiken egentligen men är ju mitt jobb så) tränade jag, tog det dock lugnt för jag tror jag har feber. Inte nu! Bad timing! Åker ju till Kittelfjäll på lördag! =/ och de här 5 dagarna på hotellet behöver jag. Asbra övning. Så hoppas verkligen inte att jag känner av någon feber imorgon. Halsont dör man ju inte av..

Fattar inte riktigt varför jag är så tokig i hotell. Eller egentligen är det ju inte så konstigt. Eller är det det?
Hur som helst blev jag överlycklig idag då jag fick veta att vi som jobbar på Hotell Mornington har rabatt på ALLA de hotellen, det hade jag dock förstått, men det jag inte visste var att vi får bo för endast 100 kr/natt!!! Då snackar vi rum som kostar över 1000 för en natt. Så bokar jag ett dubbelrum en helg på Mornington i stan, som ligger på Östermalm, så betalar jag 200. 
Vem bangar? 

www.mornington.se  Bromma är hotellet jag jobbar på och Stockholm är det som ligger på Östermalm. 
http://www.morningtonhealthclub.se/BMA-Default.aspx Health Cluben där jag jobbar. I love it.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är väl inte så konstigt att tykca om hotell? Tänk bara så mycket man slipper, som städning och man får gratis tvål o grejer ;)

2008-02-19 @ 19:56:01
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se
Postat av: unnan

bangar inte!!! :)

2008-02-19 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0