Mycket att se fram emot! Alicante, Åre.

Nu vill jag verkligen bort. Bort från Sthlm och alla här. Bort från den här sommaren som varit otroligt konstig på många sätt. Bort och lägga fokus på min relation med gud. Umgås med folk som ger mig positiv energi och som berikar mitt liv. Den här sommaren har liksom tagit bort små delar av mig, succesivt, och det börjar jag inse först nu. Men det har vart en bra sommar också. Men jag är verkligen ung. Det märks. Smart när jag vill men kopplar bort de smarta tankarna alltför ofta.
På torsdag åker jag som sagt till Spanien en vecka med Unn. Det ska bli grymt, grymt skönt. Bara få vara med någon jag är trygg och trivs med, ta det lugnt, bada, sola, mm. Lovely. Sen kommer jag hem 2 dagar och sedan flyttar jag till Åre.
Först spanien med en fin vän, direkt efter det; Åre. Kan inte finnas mycket härligare att se fram emot.
 Åre kommer bli grymt tror jag, Tror och hoppas att jag kommer tillbaka nästa sommar både smartare och med en stabilare grund. Mognare helt enkelt.
Kanon. Vad mycket fint man har i livet som man inte ska kasta bort!

Helgen har varit jättebra, och jättejobbig.
Men tack och lov verkar allt lösa sig...
och man lär ju av sina misstag... eller?

Tack till alla fina underbara människor där ute =)
Tryck upp något i röven alla ni hemska otäcka själviska människor där ute =)


Unnan och jag i Béziers, södra Frankrike Juni-07
Det var den bästa och samtidigt sämsta lunchen i mitt liv.
Den började dåligt med ansjovis på pizzan (jag mådde fruktansvärt dåligt och ville ha god mat och så lyckas jag beställa bland det värsta jag vet) men slutade bra med massa god mat på ett annat ställe. Jens mådde skit och han var inte sen att berätta det och klaga var femte sekund, vilket slutade med en massssa skratt. Ojoj vilken lunch!

Kommentarer
Postat av: unnan

hihii det var en kul lunch!!

jag är så peppad, och längtar till torsdag! ska bli sjukt kul att åka iväg med dig fiiina vännen!

2008-08-11 @ 23:52:09
Postat av: nea

kommer sakna dig när du flyr till åre. <3

2008-08-12 @ 01:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0