blå fot

Min fot är blå.. och svullen som ni ser... jag ramlade i en trapp i fredags, på 90's och visst det gjorde ont, och visst det var lite svullet två dagar efter och lite blått omkring. Igår kväll hade mina tår blivit blåa. Idag efter en timme på gymmet (inte smart att träna jag vet men jag "använde" bara foten 10 min när jag värmde upp... och när jag gjorde utfall, annars körde jag bara på maskiner/hantlar. Och det gjorde ju inte så ont. Sen när jag kom hem såg ännu svullnare ut.
Efter några timmar såg den ut såhär. Fast blåare i verkligheten. Sen spred sig den blåa färgen till undersidan av foten också. Micke tyckte jag skulle ringa sjukvårdsupplysningen, mamma är ju inte hemma, det gjorde jag och de sa att det med största sannolikhet är en inre blödning som startat där vi slutet av smalbenet, före ankeln, och sen har blödningen spritt sig till foten... wierd. Det konstiga är att jag håller på att tappa känseln. Försökte sticka med en gaffel så hårt jag kunde och kände ingenting, det kan inte vara så bra.. får se hur den mår imorgon.
Ska till junibacken med Xue imorgon, får väl halta runt. Dit ska jag i alla fall, sista gången jag umgås med henne innan jag flyttar. Min lilla kvinna. Eftersom Ante jobbar dä får vi gratis inträde också ;D
Imorgn kväll blir det SATC kväll med några tjejer! Då får foten vila i alla fall.



En överviktig gammal tants fot! Ni ser ju själva. Tom tårna ser ut som små korvar. och nu är den alltså blå UNDER foten också. 

Young and stupid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0