Åre

Försökte skriva ett inlägg. Det ville inte publiceras. 
Skit blogg.

Hur som helst var Spanien fint, jag är brun. Jag är sjuk. Ena mitt öra hör jag inte så mycket på. Det är konstigt och är det fortfarande så om några dagar måste jag till läkaren. Vi solade, badade, solade, badade, träffade lite smågalna människor, träffade trevliga människor, bodde med en galen hund. Det var fint.
Men nu, ikväll om en timme och 10 minuter går mitt tåg upp till Åre. 
Jag flyttar alltså. Nu. Snart. Ikväll.

Hjälp.
Det blir bra det här, det blir kul.

En litet tips; Maria Mena. Asbra musik. Bra texter. Skön, lite udda röst.

Ta hand om er, försöker uppdatera med jämna mellanrum om jag har tillgång till dator.
Min mobil kommer fungera i veckan igen, förhoppningsvis före fredag.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0