Tha Hotel

image106


Bildspel från Helth cluben på hotellet. Nice va?

Sov 13 timmar från igår till idag, sjukt skönt. Tränade före jobbet och jobbade 14.30-23 fick jobba över en halvtimme... sista timmen var inte rolig. Krångel med nyckelsystemet, ett larm gick och näe.. mindre kul.
Nu är jag så trött så det finns inte. Och så 5 skoldagar på det. Har två riktigt viktiga skolarbeten och göra den här veckan också. Vet inte hur jag ska hinna. Plus 2 skivor. Och en fotbollsmatch. Nu ska jag inte jobba på några veckor i alla fall. Skööööönt
Träffade några roliga gäster idag i alla fall... haha. Varför kan inte alla människor vara så sköna?

Så godnatt. Ha en trevlig vecka och sånt.
Just det, ska på jobbintervju för ett jobb inom hemtjänsten imorgon. För sommaren eftersom jag inte får heltid på hotellet. Wish me luck! =)

Kommentarer
Postat av: Jess

Tack för ditt fina svar på min blogg!! :)

Vad skönt att ni har sol i Sverige.. Hoppas att det sitter i bara. Vad kul att höra att du vill jobba som volontär föressten, något speciellt land eller bara allmänt?

2008-04-22 @ 16:15:55
URL: http://jessjess.se
Postat av: cirla

så skönt att du ändå kunde ta tid tid skolmöte :) jag hejar på dej! *kram*

2008-04-23 @ 01:10:53
URL: http://cirla.qaw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0