teletubbies

Satt barnvakt åt Xue. Fem år gammal och hon ville hellre kolla på teletubbies än bolibompa. Kvinnan ville inte ens ut och leka. Utan teletubbies skulle hon se. INTE OKEJ.
Och ja, tinky winky är ju typ gay. Har med sig den där röda handväskan överallt. 
Det här nedan är ju lite gulligt, fast jag ser hellre att mitt barn kollar på annat än teletubbies... framför nu när jag vet att nån gay figur cirkulerar runt där. (ironi)
Men jag kan inte le åt dom där himla LALA TINKY BLAA. Näe, usch.



Det här är roligare:
(ni kommer väl ihåg "Charlie bit me"?)


 candymountain charliiiiie

haha.


Imorgon ska jag sitta med och bedöma blivande ettor som gör intagningsprov till sång på min skola. Ska bli GRYMT roligt! Kommer hoppa upp ur sängen hur trött jag än är. Jag lovar. 

Cyklade till gymmet kl 7 igår och det var ljust. Helt sjukt och jag blev lycklig. Så lycklig att jag faktiskt pallade 30 min på det där himla löpbandet utan paus, som är sååå tråkigt. Får köpa snygga träningskläder, är ju så mkt roligare o träna då, och börja springa ute lite nu igen när det börjar bli varmare. 
Styrketräningen går däremot framåt. Det är iaf roligt.

Den här veckan är fullproppad! Med massa roligt. Tom jobbet i helgen känns lugnt eftersom jag inte har massa plugg. Och skivorna kommer igång snart! Mösspåtagning om några veckor! schuukkkt.
Man blir så mycket gladare och positivare när solen är framme. 

En fin bild jag hittade från skrattstock i somras. Vet inte riktigt vad jag o mirr pysslar med? Johanna och Erkki ser ju minst sagt uttråkade ut. Hah. 
image85






Den där låten. Fastklistrad i hjärnan. Försvinner inte. Never. Ska den Alltid vara kvar? Vissa texter stämmer in så ordagrannt. Usch.



Kommentarer
Postat av: cirla

ang. joggning och väder: det ska snöa på lördag ;p :s kram

2008-04-01 @ 23:14:20
URL: http://cirla.qaw.se
Postat av: Emelie

vi fick mössorna idag :D:D:D

2008-04-02 @ 20:06:28
URL: http://emeliemari.blogg.se
Postat av: Emelie

vi fick mössorna idag :D:D:D

2008-04-02 @ 20:06:50
URL: http://emeliemari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0