Joggingtur i vårsolen

Åh är inte det här vädret underbart?! Inte kan man väl må bättre än när solen skiner och det är ljust. Var ute och sprang nyss, andra gången i år utomhus, måste komma igång igen nu när det börjar bli varmare. Minska på gympassen till 2 ggr/veckan och springa ett ordentligt pass minst en gång i veckan.
Hur som helst sprang jag till Fridhemsplan, och från mig springer man längs med vattnet hela tiden, jättemysig väg och allt men FY vad kallt det var på tillbakavägen när jag gick de sista 15 minuterna. Ojoj. Blåser nå sjukt mycket.
Nog om vädret.

Om jag skulle vara smart skulle jag plugga lite nu, för snart kommer mamma och pappa hem (dom har kollat på en ny båt och jag håller tummarna. Vi sålde båten i somras) och så ska vi ut och äta. Jag röstade på sushi så vi hoppas på det.

Så ikväll blir det mat, städning av rummet (KAOS) och plugg.
Imorgon får jag äntligen träffa Emelie som är nere hos sin pappa, inte sett henne sen i somras efter bröllopet, och sen ska jag leka lite med Viktor innan vi drar på Erkkis och Tims skiva på Djurgården. Sen ska jag sova alldeles för lite och jobba resten av helgen.

Förresten så inte bara vill, utan Ska jag, boka in en ridtur/privatlektion i Maj någon gång. Jag måste få rida snart. Pyssla lite med en häst. saknar det något enormt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0