Derby!

Jag var på Antes skiva igår, med 70-tals tema. Det var en lyckad kväll förutom när jag skulle ta mig hem.
Idag har jag varit hemma pga att huvudvärken fortfarande sitter i, haft ont i huvudet 3 dagar nu... men det blev bättre efter en joggingtur faktiskt.
Har suttit barnvakt till Mikael i Brunna häromdagen också, sov över för en gångs skull. Han är så mysig så det finns inte. 

Ikväll blir det derby på Råsunda!!! AIK-DIF. Jag hejjar på Djurgården, trots att jag bor i Solna. Baaad
Ska kanke låna Perssons tröja så jag ser lite frän ut också. Får se hur det blir med den saken

Är inte den här ungen typ sjukt söt? Jag blir så glad av att se det här uppträdandet. Lika glad som Tobbe trollkarl.





Bild från fredagens skiva:
image107

Tim, jag (wannbe påskkärring typ) två tjejer som gick på min skola, Viktor, Ante och Erkki. Kul att alla ser dumma ut, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0