Dagen Det

Eller något.
Ny blogg, nya tankar, nya ideér.
Den där dagens-listan gillar jag. Sånt tycker jag är kul. Lagom onödigt, lagom kul.

Sov i Martas lägenhet in tha old town igår med henne, Gretch och Miriam. Vi hade mys, glodde på film, pratade och latade oss. Härliga tjejer det där. 

Nationella i Eng.B idag, tack och lov att man inte har det i C-kursen. Gick väl helt ok tror jag, trots det onda och att jag såg helt "slutkörd ut" som klasskompisar sa... känns inte kul att inte vara den Vanliga glada Sara. Det är så svårt när man sover så lite bara.

Imorgon åker mamma och pappa till Pisa. Yepp, de ska åka och kolla på Det lutande tornet i Pisa. Och bo på 4-stjärnigt hotell, utan mig. Jag som älskar hotell mer än någon annan. Men det är ju kul för dom.
Jag ska till Harikrischnacentret vid Fridhemsplan för att lära mig hur Hinduer uppför sig. Skriver om hinduismens påverkar på matkulturen i Varanasi, kan man väl säga lite kortfattat. (Projektarbete)
Helt själv! Tänk om det hela slutar med att jag konverterar från kristendomen till hinduismen. Evelina ska iaf luncha med mig på Govindas vegetariska restaurang efteråt. Det blir nog gott!

[Diska, kolla på Vänner, läsa Madame Bovary, dricka julmust och kolla på Greys]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0