;D

Hur svensk är jag/du?

[ ] Ditt efternamn slutar på -son
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du
[ ] Du känner någon utanför din släkt som har samma efternamn som du
[x] I din familj är ni 2 barn
[ ] Du bor i villa
[x] Du bor i en tätort
[x] Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla
[x] Dina föräldrar har gift sig
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[ ] Din familj har en Volvo
[x] Din familj har en silvergrå eller röd bil
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger
[x] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[ ] Du har varit i Grekland
[ ] Du har varit på Gotland minst 2 gånger
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger
[ ] Din familj har en husvagn
[x] Ingen av dina föräldrar röker
[ ] Din pappa är lite lätt överviktig
[x] Du idrottar flera dagar i veckan
[ ] Du har husdjur (Bacon räknas faktiskt inte)
[ ] Du får månadspeng 
[ ] De flesta i din familj är blåögda
[x] Du äter McDonalds
[ ] Du följer Melodifestivalen ibland (kollar finalen om vännerna gör det)

Multiplicera antalet kryss med tre och få din procent.

45% svensson! 
Nej fy nu måste jag verkligen sluta tönta mig och göra allt jag borde ha gjort idag.

SÖT
http://youtube.com/watch?v=EbJtYqBYCV8  Det sötaste en kille skulle kunna göra för mig skulle vara att skriva en låt. Oavsett kvalitén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0