Tippitomte

Idag blir det tippitomte hos farmor och farfar!
Är en tradition våran släkt på pappas sida haft ända sedan pappa och hans syskon var små. Det är en tomte som smyger sig ut på farmor och farfars balkong och gömmer små presenter till alla...
Xue tror ju på det där för fulla muggar, och Jesper har väl slutat tro på det, vad jag vet iaf. 
Mysigt är det =) men i år åker bara jag från min familj dit, känns lite konstigt. Mamma och pappa är ju i Pisa, Italien, och Micke jobbar.

Xue, hon är 4 år, fyller 5 i Februari. Hon är världens envisaste och härligaste lillkvinna! Som en liten extrasyster, hon är ju min kusin men sitter barnvakt en del åt henne då min faster jobbar mycket kvällar. Hon är violinist i Kungliga filharmonikerna. Kändast i vår släkt iaf, haha. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsegod...
ja det är starkt att du har en sån bra inställning, för enligt mig är det en sjävklarhet om man inte hunnit bilda familj.
Jag tar det största ansvaret och jag gör det för jag älskar min mamma och vill se till att hon har det så bra som möjligt trots omständigheterna.
Det är tungt men fuck it all tid min mamma har spenderat på mig som liten, alla utgifter.. allt ansvar detta är tacken.

2007-12-01 @ 13:34:05
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: nadia

gud va söt hon var :)

2007-12-01 @ 20:01:06
URL: http://nAwil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0