sömn

Kom hem 9-10 i lördags kväll, och var helt död. Det var en jättemysig julmiddag/fest med många härliga vänner. Har pecis fötstått mig på en nya datorn någorlunda.. så hoppas jag kan ladda över bilderna innan vi åker till finland. Vet bara inte hur mkt jag kommer vara hemma nu i vecka eftersom jag hämtade nycklarna till karl och erikas lägenhet igår =)

Skippade kyrkan igår och sov läääänge, låg i sängen till 1, kollade på dåliga tv-program. Fruktansvärt skönt! Fick gäster, åt middag med dom och efter jag vart en snabis i björkhagen åkte jag till Viktor. Vi gjorde inget vettigt, prata strunt och flamsa runt som på den gamla goda tiden... bakade iof scones runt 11. Stardust. hah.
sov över och fick skjuts till jakan med viktor, ludde och albin. Alltså behövde jag inte gå upp tidigare än 7 men efter 4-5 timmars sömn var man rätt död ändå..

varför sitterjag o skriver detaljerat? hade ju något vettigt jag tänkt skriva om men det kommer jag inte ihåg längre. haha. snart börjar jag väl skriva om precis alla småsaker man gör och så får jag panik när jag glömmer/iinte hinner skriva något. Nej usch o fy för bloggar ibland. Är ju himla kul o läsa om kompisars liv tycker jag men när man skriver sånt skit jag gör nu så är det ju mestadels waste of time.
Så nu ska jag hälla käften och leta reda på vännerna som ätit riktig mat.
Hitta mitt matkort nååågon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0