smink på

Glömde en resa igår. Hur i hela friden kunde jag glömma LOFSDALEN sportlovet 2007!
Det var en av de bästa resorna i år.
Det var ett ungdomsläger med vår kyrka och folket från Älta.
Folk man lärde känna, och jag vågade mig på offpist med brädan. Eller offpist o offpist... lite i skogen iaf.. haha. Vi var med om en lumpen liknande i jobbighetsgrad provning. Kallar jag det för iaf. Vi gjorde små korta sketchfilmer, vi virkade (nej inte jag men de flesta) vi blev berörda av gud och vi hade en härlig sammanhållning!
Sportlovsläger är bland det bästa som finns. Det var ett rätt litet och gemytligt läger som jag aldrig kommer glömma...

Nu sitter jag här o ser ut som en wannabe fjortis med för mycket foundation. Ska inte spöka ut mig alltför mycket, det värsta gör jag väl framme hos Fanny. Tänker INTE åka tunnelbana själv med hela utstyrseln.
Evelina min kvinna har övergett mig, likasaå brunnapojkarna, och nu Anny med?!
Kom min kvinna, KOOOM

Jag lovar att ta bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0