skiterpåmig

...snart.
av trötthet.
jag är så mogen ibland.

Bra och dålig dag. Jag hatar skolan för tillfället, eller inte skolan i sig men allt plugg. 
Imorgon är det terminsuppspel som sagt för lärarna.. alla sångare sitter med nu också. Blir nog kul, hoppas det känns bra. Här är låten jag ska sjunga: http://youtube.com/watch?v=fwc5YSAc-7g
lägger upp filen sen om dom spelar in och om den låter okej. Lovar inget..
Spelar förhoppningsvis in den eller någon annan jullåt med Agneta på torsdag om vi hinner, så något ska ni få höra..

Snart kommer masssa bilder. Från resan, konserten osv! Så länge snor jag fannys bilder från i fredags så det blir lite färggladare här.

Nea my babe ;) kan man bli sötare
           
Fanny, jag                      Nea                    Haha, josse                fannys place



Nu får ni allt ta o skärpa er med kommentarerna! Så mycket tråkigare att skriva när ingen kommenterar.


"...shut up and sing or my life will be over
I am not ready to make nice
I am not ready to back down
I am still mad as hell and I don't have time
to go round and round 
It's to late to make it right, I probably wouldn't if I could
cause I am mad as hell and can't bring myself to do what it is you
think I should...

Forgive... sounds good
forget... I am not sure I could
they say time heals everything
But I am still waiting..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0