Sing-a-long

Var med på sing-a-long idag. Våran klass var med och sjöng på slutnumret, jag stod bredvid lill-babs och gungade på... ;) haha, man såg mig lite snabbt i alla fall. Petter och Gustav såg man ju mest, och maddes skor, haha.
Aja det var den grejen.
Folk drog i mig nu när jag åkte tunnelbana från St:eriksplan hem, shit asså, nu är man kändis! Tv 5 sekunder o sen ni vet...

Mysig kväll med släkten, Xue är så söt, åkte dit med henne faster och jan och i taxin säger Xue helt plöstligt: 
-Mamma... jag är så lycklig.

Innan jag åkte dit idag ringde hon upp mig, hon var så ivrig att få åka till mormor och träffa släkten och så skulle ju tippitomte komma med paket, så varför kommer inte Sara snart så vi kan komma iväg?!

-Hej Sara!
-Nej men hej Xue!
- Kommer du snart?
- Jaa, jag är snart klar och då kommer jag
-Klockan är kvart över 4
-Ja, och jag kommer vid 5
-Kommer du fem?
- Ja
- Men ååååh... då hinner ju vi VÄNTA!

haha. hon hade haft på sig ytterkläderna sen halv 4. 

Åka till Clara nu o träffa unn o dom..? eh nja.. ska ju ändå upp till kyrkan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0