Lucia

Luciafirande i skolan, så vackert och så mysigt. Det är himla kul att få se duktiga sångare/sångerskor på sånna här dagar. Vackert vackert! Tråkigt att jag är inte är med o lussar i år, beror på att jag inte går kör B.. slutar så tidigt på torsdagar och skulle behöva vänta flera timmar på den lektionen så kändes onödigt. Ibland ångrar man sig men i det stora hela är jag glad att inte gå den kursen.

Gårdagen var sjuk.
Först svenskaprov, men jag tog det med en nya salt, var trots allt bara b-kursen ;) nej men det var itne så svårt, gick nog bra. Sen var det där uppspelet jag skrev om i förra inlägget, och sen en muntlig redovisning i Eng C. 
Var i kyrkan och hade hemgrupp, mysig stund med riktigt julfika och bla prat om mission.
Sen åkte jag med Greta hem till dom, Marta, Lina och Unn skulle sova där också för de stackarna skulle vara i Södertälje för att lussa kl halv 7 i morse! 

Idag blir en lugn dag, spelade in två låtar med Agneta på skolan som vart helt ok men gick inte att göra några superinspelningar i hennes rum men nu har jag något att ge till släkten i finland i alla fall. De har aldrig hört mig sjunga så kan ju vara kul ändå...
En sista inlämning till imorgon i Sv C, sen är det inte mer plugg för min del det här året! GRYMT skönt efter de här kaotiska veckorna.

Efs. 3:14-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0