Dragqueenpartaj

Imorgon kväll ska Fanny, en vän till Nea ha fest hemma hos sig med tema dragqueen! Hon bor i en ashärlig lägenhet vid Östermalmstorg, lite udda planlösning men en häftig sådan. Tvåvåningslägenhet till och börja med, inte alltför vanligt i stan.. yeye. Kul ska det bli!
Alla mina härliga (TRÅKIGA) vänner orkar/vill/kan inte följa med, men Anny min kvinna hon ska spöka ut sig med mig! Förhoppningsvis joinar Evelina också.

Idag har jag chillat, kollat på vänner, gjort en apgod sallad, och vart i stan ett par timmar med Nea och Fanny och försökt hitta något att ha på mig till imorgon. Det gick inge vidare med det men hittade lite hud-och hårvårdsprodukter på kicks. Igår köpte jag Lee-jeans för halva priset,  lite underkläder, linne och den där haglöfs ryggsäcken jag skrev om i förra inlägget. Jeansen var ett fynd, linnet med, tidigare 200 fick det för 49. Balsam från Björn Axén för 55 kr var inte heller fy skam. Inte gjort av med alldeles för mycket pengar och köpt sånt jag behöver. Känns bra!

Såndär årsresumé´ser jag att folk gör på bloggar hit och dit... kanske ska man palla med att skriva ett par rader, blir senare ikväll i så fall. Hinner varken imorgon eller på måndag.

Veckan:
Igår:
kom hem, shoppade, åkte till lägenheten
Idag: chillat, kollat på vänner, vart i reakaoset, kanske träffa en vän ikväll eller bara ta det lugnt
Imorgon, söndag: åka till farmor och farfar i Upplands väsby, träffa de jag ska fira nyår med och planera meny, fixa mig med Anny för festen
Nyårsafton: åka till Emil på eftermiddagen och fixa middagen, finmiddag med vänner och sen utgång
Nyårsdagen: Johanna kommer!
Sen är hon här ett par dagar, och på fredag/lördag åker jag kanske ner till Marta i småland, men tror inte det. Blir liiite för mycket under ett lov jag tänkt slappna av på..

När jag tänker efter är det kanske smart att bara va kvar här  lägenheten ikväll och ta det lugnt.
Eller pallar man? Det är ju inte så spännande! Man är bara ung en gång... men ska ju ändå parta både imorgon och på nyår. Snacka om att tänka högt. Eller skriva högt.
Äh, ta hand om er!


No matter what ever happens in your life, God will always love you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0